20.06.2007

san

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nad pieknym, modrym Sanem ;) tylko w dolnej lewej czesci cos w nim plynie, jakas butelka albo padlinka :/

EDIT: haslo weryfikujace rozpoczyna sie od: "cyc..". Promujesz tresci erotyczne w internecie.

szafot pisze...

;) to taki zagadkowy obiekt pływający - następnym razem postaram się go zeksplorować

ja takiego hasła nie miałem - może generują się takie dla Ciebie z myślą o Twoich upodobaniach:)

Anonimowy pisze...

odpuszcze sobie komentarz na temat upodoban ;)

Ten obiekt plywajacy...ja bym podejrzewal Ukraincow, zapewne obiekt szpiegowski.

szafot pisze...

niewykluczone ale mozliwe ze to radar Sri-Lankowców. ich tez mamy pod dostatkiem na zielonej granicy

Anonimowy pisze...

paisse, jakiej firmy masz, jesli masz, filtr CPL? Szukamy czegos na allegro, widzielismy jakies padlo za 40zl - w testach bardzo slabo wypada, wiec nie ma sensu taniochy kupic. Widzielismy tez Hoye (za 95) i Hame (za 80)i myslimy nad tym drugim.

Niestety te, ktore mamy po S7000 nie moga zostac z nami (inna srednica).

Anonimowy pisze...

chętnie bym się tam znalazła :)

chmury ładnie wyszły:))

szafot pisze...

ja też mam filtry Hama
podobno najważniejsze aby były japońskiego producenta bo reszta jest uznawana za imitacje - z taką opinią się spotkałem