27.01.2011

nad poziomem

mos

2 komentarze:

Grzegorz pisze...

Nie należę do osób, które milczeniem oceniają zdjęcia. Uważam, że milczenie jest równe ignorancji,bardzo to zniechęca.
Jakoś mnie te ostatnie Twoje foty nie przekonują,(mowa o ostatnich czterech) wygląda na to, że robione są pośpiesznie jakby w przelocie i przy okazji. Tak jakby brakowało Ci na nie czasu - tak się chyba nie da.
Brakuje mi Twoich zdjęć z ulicy, które wcześniej szczerze chwaliłem, podobały mi się za pomysł, spostrzegawczość, dobre oko.Wiem,że teraz jest trudny okres dla wszystkich fotografujących, wiadomo zima itd...wierzę, że jeszcze nie raz będę miał szczere powody aby wyrazić swój zachwyt.Mam Twój blog w czytniku i zaglądam na niego systematycznie - jak tylko jest coś nowego. Nic mi nie umknie.
ps.
Podpisz się kiedyś imieniem, będzie mi bardzo miło :)
Pozdrawiam Grzegorz.

szafot pisze...

ja myślę że wszystkie są powstały z pośpiechu ale nie zawsze i nie wszystkie ulice robią aż takie wrażenie:)