17.06.2008

umówił się z nią na 9-tą..

randewu

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pewnie ten szczypior ją odstraszył:)

Anonimowy pisze...

Chyba raczej cebula...

Anonimowy pisze...

No to niech będzie cebula ze szczypiorem. Pasuje?

P.S. Dobrze, że nie seler.

Anonimowy pisze...

A dlaczego seler?

Anonimowy pisze...

No właśnie NIE SELER!!!

Anonimowy pisze...

No ja wiem, że nie seler. Ale dlaczego o tym selerze wspomniałeś?

Anonimowy pisze...

A bo jadłem dziś na obiad i mi nie smakował:)

szafot pisze...

co na to gesine?

Anonimowy pisze...

Powiedziała, że wypowie się na ten temat po wyborach:)

szafot pisze...

pewnie powie to, co angela schweiniemu (..aber mach keine Dummheiten mehr!)

Anonimowy pisze...

No ale niby dlaczego miałaby powiedzieć coś takiego?
Jak ją znam, na pewno powie:
Na ja, wunderbar;)

Gesine Schwan pisze...

Yyy, na ja, wunderbar.

Anonimowy pisze...

A nie mówiłem... :)

szafot pisze...

ale miała gula że taki bukiet ją ominął nie?