29.01.2007

miałeś rację Mariusz - ChWDMPK

Photobucket - Video and Image Hosting

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

o, a to niespodzianka :) nie wiedziałem że byłeś w Krakowiu.
ten dziad na zdjęciu jeździ koło mnie. ale i tak nie jest najgorszy. ciekaw jestem Twoich wrażeń ;)

hemp gru jakby w Kraku pomieszkali to śpiewaliby:

nienawiść do MPK tak zostałem wychowany
ten kto z nimi jeździ ten ma przejebane
nienawiść do MPK tak zostałem wychowany
ChWDMPK, ChWDMPK ;)


PS - jak widać boty potrafią czytać te obrazki również

szafot pisze...

pełna zgoda

tylko małe wyjaśnienie - ja w Krakowie obecnie jestem:)

mam nadzieję znaleźć sposób na uniezależnienie od tego przybytku frustracji komunikacyjnej

Anonimowy pisze...

eeeeeeej, kurna - to odezwę się do Ciebie dziś!

Anonimowy pisze...

eeeeej, kurna! to odezwę się do Ciebie dziś :)