7.12.2006

kapitulacja bezwarunkowa

Photobucket - Video and Image Hosting

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

"ikk" rozpoznała dwa zdjęcia z Niemiec i myśli, że wygrywa ten quiz. Ja jestem lepsza - rozpoznaję tego kota. To kot imieniem Fikus i znam go osobiście...

Dobra robota braciszku :)

szafot pisze...

w takim razie podaj dane narciarza :D

Anonimowy pisze...

A ja wiem, ciemu kotek taki zdechnięty jest :)Punkt dla mnie ?

szafot pisze...

pół punktu na zachętę
cały będzie jak powiesz czemu on taki wyeksploatowany

Anonimowy pisze...

Ja wiem. Ty wiesz. Twoja siostra wie. Po co jeszcze mają o tym wiedzieć ludzie z Towarzystwa Ochrony Praw Zwierząt ? Dawaj punkt :D

szafot pisze...

To jest argument -> otrzymujesz punkt.
Odbiór jutro do południa w mojej rezydencji w obecności bohatera fotografii.